"What you gonna do if you get me I can heal your problems if you let me"

 

1988852.jpg

 

Minä en pidä siitä, että ihmiset suhtautuvat minuun välinpitämättömästi. Puolihuolimattomasti hutaisten. Minä vaadin huomiota, naurua ja paljon hyviä tarinoita.

Sinä olet muuttunut. Sinä tulet ja menet, etkä sano sanaakaan. Sanot, että ahdistaa ja on paha olla. Arvaa naurattaako minua? Sanot viiltäväsi käsivartesi ruvelle. Juoksevasi itseni hengiltä ja uuvuttavasi itsesi puhki. Sinä teet pahaa itsellesi ja minuun sattuu. Silti kaikki mitä sinä minulle annat on yksi ainoa sana.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mitä?

 

Mitä?! Yksi vitun pronominin partitiivi. Tiedätkö miten vitun kiukkuinen olen? Miten haluaisin tunkea sen takaisin suuhusi ja odottaa, että sen ympärille tarttuisi tusina muita ennen kuin sylkäiset sen takaisin kasvoilleni.

 

Sinä voit haistaa paskan. Suksia suolle ja painua helvettiin. Minä en enää välitä.

No, mene jo!

 

Minä en enää jaksa tunnustella millä tuulella sinä olet. Minä en ole mikään vitun mittari.

Minä tahdon huutaa ja juosta ympyrää.

Näetkö? Meistä kahdesta minullakin viiraa ja pahasti.